8 Mayıs 2016 Pazar

Bitlis'in Önünde Bağlar

Bitlis'in Önünde Bağlar Türküsünün Notası
  • Bitlis'in önünde bağlar
    Hanımey le le
    O yar oturmuş gül bağlar
    Belalım le le
    Bu dertlere dayanamaz
    Hanımey le le
    Ne hastalar ne de sağlar
    Belalım le le

    Vay hanım hanım hanım hanım
    Hanımey le le
    Sensin benim yar dermanım
    Belalım le le

    Bitlis'in başında bora
    Hanımey le le
    Cahil idim düştüm tora
    Belalım le le
    Beni tora düşürenler
    Hanımey le le
    Dilerim yansınlar nara
    Belalım le le

    Vay hanım hanım hanım hanım
    Hanımey le le
    Sensin benim yar dermanım
    Belalım le le

    Göğe de yıldız serpseler
    Hanımey le le
    Beni de toya salsalar
    Belalım le le
    Canım kurban ederem
    Hanımey le le
    Yari bana verseler
    Belalım le le

    Vay hanım hanım hanım hanım
    Hanımey le le
    Sensin benim yar dermanım
    Belalım le le
  • Yöre Ekibi

  • Bitlis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder