6 Mayıs 2016 Cuma

Bir Oda Yaptırdım Hurma Dalından

Bir Oda Yaptırdım Hurma Dalından 1 Türküsünün Notası
  • Bir oda yaptırdım hurma dalından
    İçini döşedim Acem şalından
    O da benim değil ahbap malından

    Haydi güzelim gel beri
    Yeşil Malatya'nın dilberi
    Seni görürler çalarlar
    Olurum vallahi deli

    Bir oda yaptırdım pınar başında
    Bir yarim var on üç on dört yaşında
    Ne durursun çapkın çapkın karşımda

    Haydi güzelim gel beri
    Yeşil Malatya'nın dilberi
    Seni görürler çalarlar
    Olurum vallahi deli

    Bir oda yaptırdım yüceden yüce
    İçinde oturdum üç gün üç gece
    Kurbanlar keseyim geldiğin gece

    Haydi güzelim gel beri
    Yeşil Malatya'nın dilberi
    Seni görürler çalarlar
    Olurum vallahi deli

    Bir oda yaptırdım mavi boyası
    Yarimin göğsünde Bağdat hurması
    İki gönül bir sarhoşlar yuvası

    Haydi güzelim gel beri
    Yeşil Malatya'nın dilberi
    Seni görürler çalarlar
    Olurum vallahi deli
  • Fahri Kayahan

  • Malatya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder