6 Mayıs 2016 Cuma

Bir Sabah Vakti Uyandım

Bir Sabah Vakti Uyandım Türküsünün Notası
  • Bir sabayh vayhtı uyandım
    Gördüm çiçeyhler ağladı
    (ceylanım a ceylanım terlanım ay gadan alım)
    Süsem sümbül mor menevşe
    Derdim çiçeyhler ağladı
    (aman aman ay aman aman ay gadan alım)

    A balam neynim ey neynim ay neynim
    Üzün dönen yara neynim aman aman
    Ay aman aman ay gadan alım

    Ecel şerbetini dadan
    El üzermiş bu dünyadan
    (ceylanım a ceylanım terlanım ay gadan alım)
    Gözlerimden ahan sudan
    Verdim çiçeyhler ağladı
    (aman aman ay aman aman ay gadan alım)

    A balam neynim ey neynim ay neynim
    Üzün dönen yara neynim aman aman
    Ay aman aman ay gadan alım

    Bülbül tergetmez gülünü
    İlhami söyler halını
    (ceylanım a ceylanım terlanım ay gadan alım)
    Katmer gülün bir dalını
    Dürdüm çiçeyhler ağladı
    (aman aman ay aman aman ay gadan alım)

    A balam neynim ey neynim ay neynim
    Üzün dönen yara neynim aman aman
    Ay aman aman ay gadan alım
  • İlhami Demir

  • Kars

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder