8 Mayıs 2016 Pazar

Biter Kırşehir'in Gülleri Biter

Biter Kırşehir'in Gülleri Biter 2 Türküsünün Notası
  • Biter biter de Kırşehir'in gülleri biter (efendim)
    Şakıyıp dalında bülbüller öter
    Gülüm amman amman aman
    Sebep amman amman aman
    Bir tanem aman
    Çırpınıp dalında bülbüller öter
    Gülüm amman amman aman
    Sebep amman amman aman
    Efendim aman

    Aynam düştü yerlere
    Karıştı gazellere
    Tabiatım kurusun
    Düşkünüm güzellere

    Güzelleri çoktur hep yeni yeter (efendim)
    Kaşının üstünde keman görünür
    Gülüm amman amman aman
    Sebep amman amman aman
    Bir tanem aman
    Kaşının üstünde keman görünür
    Gülüm amman amman aman
    Sebep amman amman aman
    Efendim aman

    Beylik martin duvarda
    Bir yar sevdim hovarda
    Allah bizi kavuştur
    Su yolunda pınarda

    Gün be gün eylerim ah ile zarı (efendim)
    Elimden aldırdım gül yüzlü yari
    Gülüm amman amman aman
    Sebep amman amman aman
    Bir tanem aman
    Elimden aldırdım gül yüzlü yari
    Gülüm amman amman aman
    Sebep amman amman aman
    Efendim aman

    Aynam düştü yerlere
    Karıştı gazellere
    Tabiatım kurusun
    Düşkünüm güzellere

    Arzum sende kaldı koca Kırşehir (efendim)
    Kervansarayların duman görünür
    Gülüm amman amman aman
    Sebep amman amman aman
    Bir tanem aman
    Kervansarayların duman görünür
    Gülüm amman amman aman
    Sebep amman amman aman
    Efendim aman

    Beylik martin duvarda
    Bir yar sevdim hovarda
    Allah bizi kavuştur
    Su yolunda pınarda
  • Şemsi Yastıman

  • Kırşehir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder