3 Mayıs 2016 Salı

Bir Küçücük Sazım Var

  • Bir küçücük sazım var
    (Aman) Yari görsem sözüm var
    (Amanın aman bir hoşum aman)
    Şu mahlenin içinde
    (İmanım kara kaşlım aman samur saçlım aman)
    Hoş bakışlı yarim var

    Şu derenin alıcı
    (Aman) Kınalı parmak ucu
    (Amanın aman bir hoşum aman)
    Ergin olan kızların
    (İmanım kara kaşlım aman samur saçlım aman)
    Kabul olmaz orucu

    Yokuşta yoruldun mu
    (Aman) Sözüme darıldın mı
    (Amanın aman bir hoşum aman)
    Sen bana yar olalı
    (İmanım kara kaşlım aman samur saçlım aman)
    Boyumca sarıldın mı

    Ben pınara varmadım
    Elim de yüzüm yumadım
    (Amanın aman bir hoşum aman)
    Senin gibi güzeli
    (İmanım kara kaşlım aman samur saçlım aman)
    Başka yerde görmedim
  • Cevat Bala

  • Avanos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder