7 Mayıs 2016 Cumartesi

Bir Vakit Keyfini Yetiremedim

  • Bir vakit keyfini yetiremedim
    Beni candan usandırdın gayri
    Urdun gam yükünü götüremedim
    Kahpe felek omuzumdan in gayri

    Sitem taşlarına çaldın başımı
    Gece gündüz zar eyledin işimi
    Hiç bir vakit boşlamadın peşimi
    Dayanmıyor bu cefaya can gayri

    Kara giydim yasa tuttun anımı
    Iramadım bu sevdadan gönlümü
    Armağan verdim de tatlı aşkımı
    Bundan özge armağanım can gayri

    Görünmez bülbüle goncanın harı
    Etrafına çekmiş hardan hisarı
    Kahi esrik gezdim kahi serseri
    Yazık Said deli olmuş «den» gayri

    Şahinimi yükseğinde beslerdin
    Kahi sitem kahi safa gösterdin
    Cennet bağı gülistanlık isterdin
    Şimdi gönül bir hayale yan gayri
  • Kırşehirli Aşık Said

  • Kırşehir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder