8 Mayıs 2016 Pazar

Bir Yıldız Doğdu Nur İle

Bir Yıldız Doğdu Nur İle Türküsünün Notası
  • (of of) Bir yıldız doğdu nur ile
    Alemi yaktı nar ile
    Küsülüyem ben yar ile

    Niye doğdun sarı yıldız mavi yıldız
    Aman aman evler yıkan yıldız
    Yıldız yıldız yıldız yıldız yıldız yıldız
    Evler yıkan beller büken
    Kanım döken kervan kıran
    Dön dön dön dön dön yare doğru dön
    Gine bugün efkarlandım
    İndim etrafı dolandım
    Tatlı canımdan usandım
    Dön dön dön dön dön yare doğru dön

    Sana kervan kıran derler
    Bana dertli Kerem derler
    Yare ikrar veren derler

    Niye doğdun sarı yıldız mavi yıldız
    Aman aman evler yıkan yıldız
    Yıldız yıldız yıldız yıldız yıldız yıldız
    Evler yıkan beller büken
    Kanım döken kervan kıran
    Dön dön dön dön dön yare doğru dön
    Yavrum yatmış da uyanmaz
    Küçüktür kahra dayanmaz
    Ben ağlarım el inanmaz
    Dön dön dön dön dön dön yare doğru dön
  • Ali Ekber Çiçek

  • Erzincan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder