7 Mayıs 2016 Cumartesi

Bir Taş Attım Çaya Düştü

Bir Taş Attım Çaya Düştü Türküsünün Notası
  • Bir taş attım çaya düştü
    Çaydan üç güvercin uçtu
    Benim gönlüm sana düştü
    Kalk gidelim emmim oğlu

    (Erkek)
    Al öküze çifte koştum
    Tohumunu yere saçtım
    Arkasına kendim düştüm
    Ben gidemem emmim kızı

    (Kız)
    Al öküzü kurtlar yesin
    Tohumunu kuşlar yesin
    Sabanını çoban kessin
    Kalk gidelim emmim oğlu

    (Erkek)
    Kır atımın nalı yoktur
    Arkasında çulu yoktur
    Bir gecelik yemi yoktur
    Ben gidemem emmim kızı

    (Kız)
    Altınımı nal edeyim
    Dastarımı çul edeyim
    İncilerim yem edeyim
    Kalk gidelim emmim oğlu

    (Erkek)
    Ben giderim illi illi
    Mendilimin ucu telli
    Ben sarayım ince beli
    Kalk gidelim emmim kızı
  • Salih Orhan

  • Burdur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder