6 Mayıs 2016 Cuma

Bir Okkacık Balım Mı Var

Bir Okkacık Balım Mı Var Türküsünün Notası
  • Bir okkacık balım mı var
    Bir dönümlük bağım mı var
    Bir derdime bin dert katar
    Ne'm alacak felek benim

    Yandım yandım kar mı verdi
    Ekşi tatlı nar mı verdi
    Tükenmeyen mal mı verdi
    Ne'm alacak felek benim

    Senedim yok kalmak için
    Dünyadan zevk almak için
    Bir can verdi almak için
    Ne'm alacak felek benim

    Yandım yandım kar mı verdi
    Ekşi tatlı nar mı verdi
    Tükenmeyen mal mı verdi
    Ne'm alacak felek benim

    Ne değirmen ne taşım var
    Ne devletli bir başım var
    Ne de bir tek kardaşım var
    Ne'm alacak felek benim

    Yandım yandım kar mı verdi
    Ekşi tatlı nar mı verdi
    Tükenmeyen mal mı verdi
    Ne'm alacak felek benim

    Dedi boynun eğ hükmüme
    Çile verdi küme küme
    Ferman okudu köküme
    Ne'm alacak felek benim

    Yandım yandım kar mı verdi
    Ekşi tatlı nar mı verdi
    Tükenmeyen mal mı verdi
    Ne'm alacak felek benim
  • Cemil Demirsipahi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder