21 Nisan 2016 Perşembe

Bu adam benim babam

  • Bu adam benim babam
    Sekiz köşe kasketiyle
    Omuzunda sakosuyla

    Cebinde yok parası
    Bafradır cıgarası
    Yüreğinde bir yarası

    Altı çocuk büyütmüş
    Bir işçi maaşıyla
    Bu adam benim babam

    Ağlama benim babam
    Ağlama naçar babam
    Karagün geçer babam

    Bir kapıyı kapayan
    Geri açar babam
    Allah büyük benim babam

    Bu adam benim babam
    Derdi dağlardan büyük
    Çaresiz beli bükük

    Bir gün olsun gülmemiş
    Rahat nedir bilmemiş
    Gözyaşını silmemiş

    Bir lokma ekmek için
    Kimseye eğilmemiş
    Bu adam benim babam

    Ağlama aslan babam
    Dert etme naçar babam
    Kara gün geçer babam

    Bir kapıyı kapayan
    Geri açar babam
    Allah büyük benim babam

    Benim babam mert adamdı
    Mangal gibi yüreği
    Yufka gibi kalbi vardı
    Hayatım boyunca
    Ona özendim hep
    Fedakardı
    Bir dikili ağacı olmadı belki
    Ama kendisi onuruyla yaşayan
    Koskoca bir çınardı
    Üstümde ki kol kanat
    Sırtımı yasladığım dağ gibiydi
    Ben babamın oğluyum
    Tepeden tırnağa Anadolu'yum
  • Fatih Kısaparmak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder