20 Nisan 2016 Çarşamba

Beni Candan Usandırdı

  • Beni candan usandırdı
    Cefadan yar usanmaz mı
    Felekler yandı ahımdan
    Muradım şemi yanmaz mı

    Şebi bimarına canan
    Devayı dert eder ihsan
    Niçin kılmaz bana derman
    Beni bimarı sanmaz mı

    Gül-i ruhsarına karşı
    Gözümden kanlı akar su
    Habibim faslı güldür bu
    Akar sular bulanmaz mı

    Gamım pünhan tutardım ben
    Dediler yare kıl ruşen
    Desen ol bi-vefa bilmem
    Seni gör geç utanmaz mı

    Şeb-i hicran yanar canım
    Döker kan çeşm-i bir yanım
    Uyarır halkı efkanım
    Kara bahtım uyanmaz mı

    Değilim ben sana mail
    Sen ettin aklımı zail
    Bizi tan eyleyen cahil
    Hudasından utanmaz mı

    Fuzuli rindi şeydadır
    Hemişe halka rüsvadır
    Sorun ki bu ne sevdadır
    Bu sevdadan usanmaz mı
  • Fuzuli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder