21 Nisan 2016 Perşembe

Benimle Ölmeye Yar Sanmış İdim

  • Yaralıyım bir densizin elinden
    Hilesiz hurdasız yar sanmış idim
    Başım gitse dönmez idim yolumdan
    Benimle ölmeye yar sanmış idim

    Diyordu ben varım aşıkın yari
    Bir gün vefasını görseydim bari
    Menfaatten uzak riyadan ari
    Özünde sözünde er sanmış idim

    İnsan sevsem sevgi ile yarışsam
    Küsülü dost ile varsam barışsam
    Ayağına düşsem toza karışsam
    Alır da başına kor sanmış idim

    Dünya nedir insan nedir can nedir
    Beden nedir bedendeki kan nedir
    Akış nedir zaman nedir an nedir
    Onu görür beni kör sanmış idim

    Daimi'yim gayrı varmam üstüne
    Gerçek olan gönül bağlar dostuna
    Meğer tilki girmiş kuzu postuna
    İşte böylesine aldanmış idim
  • Aşık Daimi

  • Tercan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder