30 Nisan 2016 Cumartesi

Bir Alçacık Gügem Dalı

Bir Alçacık Gügem Dalı Türküsünün Notası
  • Bir alçacık gügem dalı
    Kır dalı bin yukarı
    Senin gibi (aman) bir çapkına
    Kim verir iki karı

    Ah Leylom yandım aman Leylom
    Dağlar dumandır Leylom
    Ah Leylom yandım aman Leylom
    Halim yamandır Leylom

    Bahçelerde (aman) koca pazı
    Ne zaman yetişecek
    Senin o insafsız baban
    Ne zaman iyleşecek

    Ah Leylom yandım aman Leylom
    Dağlar dumandır Leylom
    Ah Leylom yandım aman Leylom
    Halim yamandır Leylom

    Akşam oldu (aman) mumlar yandı
    Bizim ağa gelecek
    Şu benim huysuz kaynanam
    Cin atına binecek

    Ah Leylom yandım aman Leylom
    Dağlar dumandır Leylom
    Ah Leylom yandım aman Leylom
    Halim yamandır Leylom
  • Kemal Altınkaya

  • Rumeli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder