30 Nisan 2016 Cumartesi

Bir Ah Olsam Hükmeylesem

  • Bir ah olsam hükmeylesem cihana
    Kilise mescidi yıkar giderdim
    Okullar yapardım bütün insana
    Cehaleti kökten söker giderdim

    Fabrikalar kurar idim her yerde
    İkiliği kovar idim bu serde
    Ayrı gözle bakmaz idim bir ferde
    Cihana bir gözle bakar giderdim

    Gerçek insanları bilirdim Allah
    Ondan gayrısına tapmazdım billah
    Ne Kabe kalırdı ne de Beytullah
    Yerine bir arpa eker giderdim

    İnsanlıktan başka olmazdı cennet
    Yok olurdu İsa Musa Muhammet
    Kalkardı dünyada mezhep tarikat
    Dinlerin bağını çözer giderdim

    Bir olurdu zengin fakir her zaman
    Çaresiz dertlere olurdum derman
    Ne gavur kalırdı ne de müslüman
    Tümünü bir yola çeker giderdim

    Gece gündüz çalışırdım millete
    Bir faydalı kul olurdum elbette
    Bir ırmak olurdum güneşten öte
    Yeni fezalara akar giderdim

    O günü görseydim yüzüm gülerdi
    Dünyada insanlar bayram ederdi
    Ne bir silah ne bir atom kalırdı
    Bir ulu deryaya döker giderdim

    İbreti der varlığımız bitmezdi
    İnsanoğlu yanlış yola gitmezdi
    Ayrı gayrı devlet icap etmezdi
    Dünyaya bir bayrak diker giderdim
  • Aşık İbreti

  • Kayseri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder