21 Nisan 2016 Perşembe

Benim Yarim Gelişinden Bellidir

Benim Yarim Gelişinden Bellidir Türküsünün Notası
  • Benim yarim gelişinden bellidir
    Ak elleri deste deste güllüdür
    İbrişim kuşaklı ince bellidir
    İnce bellerini sar dedi bana

    Gel gel aman gelişine
    Gül gül aman gülüşüne hayran olayım
    Gel gel aman gelişine
    Gül gül aman gülüşüne kurban olayım

    Mestine de deli gönül mestine
    Aşık olan gül gönderir dostuna
    İpek mendilini attı üstüme
    Terlersen sevdiğim sil dedi bana

    Gel gel aman gelişine
    Gül gül aman gülüşüne hayran olayım
    Gel gel aman gelişine
    Gül gül aman gülüşüne kurban olayım

    Karacaoğlan sıırın kime danışır
    Siyah zülfü mah yüzüne kıvrışır
    Ayrılanlar bir gün olur kavuşur
    Ağlama sevdiğim gül dedi bana

    Gel gel aman gelişine
    Gül gül aman gülüşüne hayran olayım
    Gel gel aman gelişine
    Gül gül aman gülüşüne kurban olayım
  • Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder