20 Nisan 2016 Çarşamba

Benden İçeri (Severim Ben Seni)

  • Severim ben seni candan içeri
    Yolum vardır bu erkandan içeri

    Beni bende demem bende değilim
    Bir ben vardır bende benden içeri

    Nereye bakar isem dopdolusun
    Seni nere koyam benden içeri

    O bir dilber dürür yoktur nişanı
    Nişan olur mu nişandan içeri

    Beni sorma bana bende değilim
    Suretim boş yürür dondan içeri

    Beni benden alana ermez elim
    Kim kadem basa sultandan içeri

    Tecelliden nasip erdi kimine
    Kiminin maksudu bundan içeri

    Kime didar gününden şule değse
    Onun şulesi var günden içeri

    Senin aşkın beni benden alıptır
    Ne şirin dert bu dermandan içeri

    Şeriat tarikat yoldur varana
    Hakikat meyvası andan içeri

    Dini terk edenin küfürdür işi
    Ol ne küfürdür imandan içeri

    Unuttum din diyanet kaldı benden
    Bu ne mezhep dürür dinden içeri

    Süleyman kuş dilin bilir dediler
    Süleyman Süleyman'dan içeri

    Geçer iken Yunus şeş oldu dosta
    Kim kaldı kapıda andan içeri
  • Yunus Emre

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder