20 Ekim 2016 Perşembe

Cemil (Gezmedim Yorulmadım)

Cemil (Gezmedim Yorulmadım) Türküsünün Notası
  • Gezmedim yorulmadım (Cemil)
    Boş yere kırılmadım (Cemil)
    Sana benzer dünyada (Cemil)
    Bir başka bulamadım (Cemil)

    Anan öle (Cemil)
    Baban öle (Cemil)
    Yetim kalasın (Cemil)
    Benim olasın (Cemil)

    Kayalıkta bir kuş var (Cemil)
    Kanadında gümüş var (Cemil)
    Yarim gitti gelmedi (Cemil)
    Elbet bunda bir iş var (Cemil)

    Anan öle (Cemil)
    Baban öle (Cemil)
    Yetim kalasın (Cemil)
    Benim olasın (Cemil)

    Bağa gel bostana gel (Cemil)
    Zülüfün destele gel (Cemil)
    Anan izin vermezse (Cemil)
    Yalandan hastalan gel (Cemil)

    Anan öle (Cemil)
    Baban öle (Cemil)
    Yetim kalasın (Cemil)
    Benim olasın (Cemil)
  • Kemal Çığrık

  • Malatya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder