11 Ekim 2016 Salı

Can Özümden Besmeleyi

  • Can özümden besmeleyi çekende
    Dil yanmazsa ben yanarım sultanım
    Hak uğruna bir sefere çıkanda
    Yol yanmazsa ben yanarım sultanım

    Arzuhalim ulaşırsa divana
    Korkarım ki taban değer tavana
    Çiçeğimden zerre girse kovana
    Bal yanmazsa ben yanarım sultanım

    Göz utanır gönül dostu görünce
    Can tutuşur candan selam verince
    Bülbül olup bir bahçeye girince
    Gül yanmazsa ben yanarım sultanım

    Aşıklık içimde doğduğu zaman
    Kaş yanar gözyaşım yağdığı zaman
    Mızrabım sazıma değdiği zaman
    Tel yanmazsa ben yanarım sultanım

    Üzülmedim erkenine geçine
    Akıl yordum herşeyine hiçine
    Söküp yüreğimi atsam içine
    Göl yanmazsa ben yanarım sultanım

    Alev alev ruhta canda bu ateş
    Bakmakla görülmez bende bu ateş
    Bırakılsa hangi günde bu ateş
    Yıl yanmazsa ben yanarım sultanım

    Dosta mektup yazma vakti gelirse
    Yazar postalarım kısmet olursa
    Mektubumun mahiyetin bilirse
    Pul yanmazsa ben yanarım sultanım
  • Abdurrahim Karakoç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder