9 Ekim 2016 Pazar

Cabur Dağdan Kuş Geliyor

Cabur Dağdan Kuş Geliyor Türküsünün Notası
  • Cabur dağdan kuş geliyor
    Mavzer sesi hoş geliyor
    Bölük bölük giden asker
    Geri dönmüş boş geliyor

    Yazık oldu genç yaşına vay
    Memedim aslan Memedim
    Memedim civan Memedim
    Dağlarda ceylan Memedim
    Ağ demir pulad Memedim

    Cabur dağın mağarası
    Şen olsun Urfa kalası
    Bir yanını dert çürüttü
    Bir yanı mavzer yarası

    Yazık oldu genç yaşına vay
    Memedim aslan Memedim
    Memedim civan Memedim
    Dağlarda ceylan Memedim
    Ağ demir pulad Memedim

    Cabur dağda bağ olur mu
    Kara yazı ağ olur mu
    Bunca sene gurbet gezen
    Yüreğinde yağ olur mu

    Yazık oldu genç yaşına vay
    Memedim aslan Memedim
    Memedim civan Memedim
    Dağlarda ceylan Memedim
    Ağ demir pulad Memedim
  • Mustafa Savaş

  • Urfa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder