5 Ekim 2016 Çarşamba

Bülbül Olsam Varsam Gelsem

  • Bülbül olsam varsam gelsem
    Hakk'ın divanına dursam
    Ben bir yanıl elma olsam
    Dalında bitsem ne dersin

    Sen bir yanıl elma olsan
    Dalımda bitmeye gelsen
    Ben bir eğri çöğmen olsam
    Çeksem indirsem ne dersin

    Sen bir eğri çöğmen olsan
    Takıp indirmeye gelsen
    Ben bir avuç darı olsam
    Yere saçılsam ne dersin

    Sen bir avuç darı olsan
    Yere saçılmaya gelsen
    Ben bir güzel keklik olsam
    Bir bir toplasam ne dersin

    Sen bir güzel keklik olsan
    Ben bir toplamaya gelsen
    Ben bir yavru şahin olsam
    Kapsam kaldırsam ne dersin

    Sen bir yavru şahin olsan
    Kapıp kaldırmaya gelsen
    Ben bir sulu sepken olsam
    Kanadın kırsam ne dersin

    Sen bir sulu sepken olsan
    Kanadım kırmaya gelsen
    Ben bir deli poyraz olsam
    Tepsem dağıtsam ne dersin

    Sen bir deli poyraz olsan
    Tepip dağıtmaya gelsen
    Ben bir ulu hasta olsam
    Yoluna yatsam ne dersin

    Sen bir ulu hasta olsan
    Yoluma yatmaya gelsen
    Ben bir Azrail olsam
    Canını alsam ne dersin

    Sen bir Azrail olsan
    Canımı almaya geslen
    Ben bir cennetlik kul olsam
    Cennete girsem ne dersin

    Sen bir cennetlik kul olsan
    Cennete girmeye gelsen
    Kul Himmet Üstadım bulsa
    Bilece girsek ne dersin
  • Abdurrahman Yörüktümen

  • Iğdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder