17 Kasım 2016 Perşembe

Çaktılar Çakmak Taşını

Çaktılar Çakmak Taşını Türküsünün Notası
  • Çaktılar çaktılar çakmak taşını
    Kurdular kurdular düğün aşını
    Çağırın gelsin gelinin bey gardaşını

    Şen anam şen babam evin şen olsun
    İşte geldim gidiyorum haberin olsun
    (Gelin oldum gidiyorum haberin olsun)

    Al duvak ile gelin binek taşında
    Gelin ettiler seni ondört yaşında
    Gelin gider ağlar ana gardaş peşinde

    Şen anam şen babam evin şen olsun
    İşte geldim gidiyorum haberin olsun
    (Gelin oldum gidiyorum haberin olsun)

    Gelin gider el evine kara giyinir
    Kaynana oğlum diye durmaz övünür
    Çok övünme kaynana senin sonun görünür

    Şen anam şen babam evin şen olsun
    İşte geldim gidiyorum haberin olsun
    (Gelin oldum gidiyorum haberin olsun)
  • Fikriye Doğuyurt

  • Ulaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder