17 Kasım 2016 Perşembe

Çağrışa Çağrışa Havada Durnam

  • Çağrışa çağrışa havada durnam
    Bağdat'tan mı geldin ağzında hurman
    Emanetim sana sana sılama uğra
    Eylen durnam eylen eylen pire gidelim

    Ali'nin çağırdığı yere varalım
    Hasan'lan Hüseyn'e gönül verelim
    On iki imamlara yüzler sürelim
    Eylen durnam eylen eylen pire gidelim

    Kerbela çölünden sakin mi geldin
    Ne yaman ötersin bağrımı deldin
    Sen de benim gibi gibi yetim mi galdın
    Eylen durnam eylen eylen pire gidelim

    Ağlamışam ela gözde yaşım var
    Kaynamışam her ocahtan aşım var
    İmam Hüseyn eşiğinde işim var
    Eylen durnam eylen eylen pire gidelim

    Kul Hüseyn'im der ki gaynadım coştum
    Bu eşkın elinden serimden geçtim
    Çağrışa çağrışa aralar aştım
    Eylen durnam eylen eylen pire gidelim
  • Gülüzar Akkuş

  • Sivas

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder