16 Kasım 2016 Çarşamba

Çadır Kurdum Düzlere

Çadır Kurdum Düzlere Türküsünün Notası

  • Çadır kurdum düzlere ellere vay
    Diken oldum gözlere ellere vay
    İşte ben gidiyorum ellere vay
    Antep kalsın sizlere ellere vay

    Ellere cicom cicom ellere vay
    Giyin pembe şalvarı
    Sallansın saçakları
    Yerlere vay

    Yoğurt koydum dolaba ellere vay
    Böğün başım kalaba ellere vay
    Yarim küsmüş gidiyor ellere vay
    Yıkılası Halebe ellere vay

    Ellere cicom cicom ellere vay
    Giyin pembe şalvarı
    Sallansın saçakları
    Yerlere vay

    Tasa koydum yoğurdu ellere vay
    Seni kimler doğurdu ellere vay
    Seni doğuran ana ellere vay
    Balınan mı yoğurdu ellere vay

    Ellere cicom cicom ellere vay
    Giyin pembe şalvarı
    Sallansın saçakları
    Yerlere vay
  • Mahmut Güzelgöz

  • Urfa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder