25 Eylül 2016 Pazar

Bugün Yasta Gördüm (Nenni)

Bugün Yasta Gördüm (Nenni) Türküsünün Notası
  • Bugün yasta gördüm zülfü siyahı
    Gülmedi sultanım bilmem ne haldır
    Halım arz eylerim dinle ahvalim
    Bilmedi sultanım bilmem ne haldır

    Nenni de nenni dost nenni
    Nenni de nenni has nenni

    O sultanı aşık pirden sorarım
    Bugün dünya yarın ahret ararım
    Aşkına kıldığım sabrı kararım
    Kalmadı sultanım bilmem ne haldır

    Nenni de nenni dost nenni
    Nenni de nenni has nenni

    O sultandır her işlerin sebebi
    Alnının uğrunda gördüm habibi
    Yaralara merhem koyan tabibi
    Salmadı sultanım bilmem ne haldır

    Nenni de nenni dost nenni
    Nenni de nenni has nenni

    Veli'm der aklım başımdan gitti
    Sağlığımda beni salacak etti
    Cenazeyi kılarım diye vadetti
    Kılmadı sultanım bilmem ne haldır

    Nenni de nenni dost nenni
    Nenni de nenni has nenni
  • Dertli Divani

  • Urfa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder