21 Eylül 2016 Çarşamba

Bugün Gam Yükünün Tüccarı Geldi

  • Bugün gam yükünün tüccarı geldi
    Çekemem bu derdi bölek seninle
    Seni seven aşık sararıp soldu
    Çekemem bu derdi bölek seninle

    Yine gam yüküne tüccar ben oldum
    Lokman 'a yetmeyip çaresiz kaldım
    Medet mürvet dedim kapına geldim
    Çekemem bu derdi bölek seninle

    Seherde okunur Allah ü ekber
    Duyunca titrer ol bab-ı Hayber
    Selman'ın carına yetmişti Hayder
    Çekemem bu derdi bölek seninle

    Gerçek aşık gafletinden uyanır
    Muhammet'in gül rengine boyanır
    Ancak bu cefaya Eyüp dayanır
    Çekemem bu derdi bölek seninle

    Bağımıza gazel düştü güz oldu
    Geçti bu vakitler ne de tez oldu
    Feryadi'nin yaraları yüz oldu
    Çekemem bu derdi bölek seninle
  • Nuri Üstünses

  • Divriği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder