22 Eylül 2015 Salı

Al yanak allanıyor sözleri ve notaları





al yanak allanıyor aman al yanak allanıyor 
Aman yazması pullanıyor vay vay(2) 
O yar çıkmış karşımda aman o yar çıkmış karşıma 
Aman dal gibi sallanıyor vay vay(2) 
Aman etme bana bu nazı ) 
Aman gel bize bazı bazı ) Nakarat 
Aman yar ben seni alırdım ) 
Aman baban olsaydı razı ) 
Al yanak pembe pembe aman al yanak pembe pembe 
Aman sevdan uyandı bende(2) 
Sevdan ile yanıyom aman sevdan ile yanıyom 
Aman hiç insaf yok mu sende(2) 
Aman etme bana bu nazı ) 
Aman gel bize bazı bazı ) Nakarat 
Aman yar ben seni alırdım ) 
Aman baban olsaydı razı ) 
Al yanak gül gül olur aman al yanak gül gül olur 
Aman sırma saç tel tel olur(2) 
Yarim çıkma dışarı aman yarim çıkma dışarı 
Aman seni görenler olur(2) 
Aman etme bana bu nazı ) 
Aman gel bize bazı bazı ) Nakarat 
Aman yar ben seni alırdım ) 
Aman baban olsaydı razı )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder